Önskelistor för barn och ungdom

Inför att vi ska fira Astors fina namn och mitt jämna tal slänger jag ut en liten önskelista. Mest önskat är närvaro av de som är bjudna, men eftersom frågan kommer så.
 
Jag önskar mig lite egenlyx så här ett drygt halvår in i moderskapet. Massage, fotvård, fransextension, sheasmör, jojobaolja.
Ett par Vans utan snören eller i nåt rolgit mönster i storlek 39 (nya storleken) och ett par roliga träskor att ha ute på tomten (tantvarning!) Espadriller med något roligt mönster eller blingbling, fingummistövlar med lågt skaft. Converse. (Fick sälja mina 37,5 pga för små nu)
Presentkort på Indiska för att uppdatera garderoben.
Hippestora 70-taliga solglasögon
 
 
 
Ett smart och fint spegelskåp med smyckesförvaring jag sett på Coop och Bohus 
 
 
Och lille namngivne klumpen Astor då, han önskar sig en solhatt med brett brätte, en gunga vi kan hänga upp i taket utanför huset, kläder i storlek 80 som han kan ha i sommar och 86 till hösten när han ska börja på dagis. Skor storlek 21 till sommaren när han möjligtvis går?!  Han har också ett eget sparkonto här i Norge, så bidrag till det och därmed möjligheter för skojigheter när han blir stor är alltid välkommet!
 
Det är ju sjukt gulligt med espadriller för bebisar!
 
Gärna ekologiska saker. Tjat tjat. Fina, hållbara träleksaker som han kan glädjas av även i vuxen ålder som pynt med fina minnen. T ex från Brio, Ferm living, Ekoleko, Sebra, Plan toys, Lanka Kade. 
 
Vi älskar alla denna lampa från Ferm living
Dryckesflaska med sugrör i, t ex en sån här
 
Men men, bara kom. Det önskar vi oss mest!
 
 

Kommentera här: