Tufft men fint

Vi har haft tuffa nätter med en liten sjukling som hostar och snorar och hade feber i måndags. Men trots det, fina dagar i sommarvädret. Igår grillning och utehäng. Idag var vi på picnic vid vår älv med barselgruppen.
Jag prioriterar alltid Astor och vill inte stressa med annat men vi åker bort en hel månad och en del saker skulle hunnits med innan dess. Just nu hinns inget med, nattningarna och nätterna är katastrofala och imorse vaknade Astor klockan sex. Jag hade sovit kanske fyra timmar sammanlagt. Man funkar inte helt som man bör.

Hemma är det stökigt, tvättberget växer, man speedduschar när man orkar, skjuter på de flesta måsten och borden.

Kände mig risig och stressad idag när jag stekte pannkakor till picnic tre minuter innan resten skulle komma. I sovknuten och med klänning med diverse kroppssubstanser från en viss baby. Som sölat saft över hela golvet. Men med mammagrupperna spelar det ingen roll, de vet.

























Ny bilstol fick vi hem idag och förresten har vi ny tv-bänk också, ett gratisfynd!




Godnatt för nu!
1 Malin:

skriven

Vilken fin bänk!
Jag vill också få fingrejer gratis...

2 jojo:

skriven

Tack, ja det e kul :)

Kommentera här: