Kusin vitamin!

Mamma och Dante var här i helgen. Kan inte beskriva hur bra det kändes, så himla kul för killarna att leka, och för mormor att sitta med dem båda i knät. Dante var här på bröllopet men då var han bara en fyra månadersklimp. Nu pratade han om flygplan och Norge och verkade inte längta hem alls. Han somnade sent, slappt och tryggt i min famn på fredagen. Då var man varm och hel. Det regnade rätt ihållande i sällskap av höstiga stormvindar så det blev mest innelek och mys. På lördagen rastade vi oss på lekland en stund och käkade lunch på mitt jobb. På söndagen kollade vi på Kents båt, det var med skräckblandad förtjusning hos Dante. Astor sov i vagnen. Tyvärr blev Dante lite hängig och blev sjuk när de kom hem igen. Men det hindrade ingen från att ha kusinbad i badkaret, till killarnas stora glädje. Mamma hade med sig vin och ost och vi åt och drack hela helgen, men jag tror nästan hon behövde en semester efter semestern för de små de kan köra fullt ös så både de och de vuxna blir tröttare än tröttast. Skönt för mig att få ha min kära mor lite för mig själv. För övrigt är Kent lite av en idol för Dante och annars är det traktorn som är favoritsaken.
Nu är det bara cirka en månad kvar tills vi ses igen, hela familjen!
 
 
Moster älskar dig så mycket Dantegosen!!! 
 
Grrrreat!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: