Från tufft till ledigt

Det blev en tuff start på veckan med tandkaos för Astor och tre timmar sömn på mig innan det var dags att gå till jobbet. Väl på plats där var det ok tills eftermiddagens trötthetsattack slog till. När jag väl var färdig kom ingen och bytte av mig! Nåt schemavajs drabbade mig på den tröttaste av dagar. Här hemma väntade en ännu tröttare Kent och jag skulle köpa med paracet och mat.
Sju kom jag hem och hann leka lite med tandtrollet innan sängen.
Inatt sov vi som grisar allihop i samma säng.

Idag var en helt annan historia med barbent i slutet av september, fynd av nya skor när jag gick av passet, hem till mina sjöbusar som varit på fjorden och sen fick jag städenergi! (Tog som vanligt slut halvvägs in i projektet)




Nu stundar fem dagars ledighet, med undantag för jobbmöte imorrn.

I helgen får vi finbesök av mamma och Dante!!!

1 Mysan:

skriven

Men GULLUNGE på första bilden!! Puss på dig

Kommentera här: