Andra advent

Igår blev det jättesent, först var jag iväg hos Lise och lilla gulliga nyfödda Tomine. När jag kom hem hade Kent lite besök så vi satt uppe och babblade jättelänge. 
Snällungen Astor sover oftast till halv nio på helgerna och kollar gärna lite film på mobilen innan vi går upp så vi har inget att klaga på. Imorse satte jag på en film när vi kom ner och han lekte och kollade lite på den medan jag halvsov på soffan. 

Efter god adventsmysfrukost (ja det är ett ord) gick vi ut på tomten och lekte och checkade fågelmaten. 





Älskar att bara kunna gå utanför dörren! 

Kent åkte på jakt och jag fick sällskap av Astor och Carina och lille Einar till godaste julbordet på Flamman. Astor såg så mycket fram emot att använda sin nya kavaj. Han hade oxå nya coola brallor med blixtar på. Allt det från Solveig och Bjørn Aksel. När han fått på sig kläderna gick han och hämtade ett par solbriller och satte på sig dem. Coolingen!



Maten var så klart sjukt god men oxå fräsch. 


Ja jag gillar kladdiga saker.



Astor gillade köttbullarna bäst och Einar föredrog ägg.


Julmust fick vi också i oss och kvällen avslutades med playdate hemma hos dem. 
1 mamsen:

skriven

Välklädd kille !

Kommentera här: