Ruby Tuesday

Igår, Astor ville vara hemma från dagis så det fick han. Ute var det 2 dm nysnö och 6 minus. Vi var ute en stund och sen hos granngubben och drack kaffe. 
På kvällen hade jag besök och Kent jobbade, det bälgades kaffe och diskuterades liv. 


Nu har vi ätit pannkakor och Astor är helt inne i sin egen lek, det är så roligt att lyssna på. När jag hämtade honom idag har han byggt ett legohus som va mormor och morfars hus, och där i satt två legogubbar. 


Gårdagens grötfrukost.

Astor pratar bara om snögubbar och jultomtar nu. Imorgon är det julfest på dagiset och idag hade tydligen julenissen smugit omkring utanför. 
1 Mysan:

skriven

MEN HALLÅ! Jag har missat din comeback!
Jag har haft din blogg sparad i favoritlistan men det var längesen jag gick in och nu ba: HEEEEJ! :)

Svar: hej svejje!
Jojo

Kommentera här: