Blue hour i Luciakvällen

Just nu är det ljust och blåmystiskt sken från fullmånen ute. Massa stjärnor och nästan neonfärgad snö där den ligger. 

Typ ljusare än när vi körde från Stjørdal idag kvart över två efter att Kent varit hos tandläkaren. Jag köpte en amaryllis. Det spöregnade hela dagen. Mer spännande än så var det liksom inte idag. 
Det var ju Lucia men det är inte så stort här. 

Jag hade möte med en dam från Frisklivssentralen imorse. Det sades en del vettigt, en del mindre intressant. Uppföljning i januari och då ska jag prova pilates! Hittar inte hem i yogan längre då jag inte kan använda händer och handleder.


Bästa lukterna i denna bild! Bredvid mig i stolen. Mår så bra av jul! 

Vi skulle oxå baka med en jättetrött treåring ikväll. Det gick så där...


Glutenfria skit. 


Provade lite andra grejer som kändes avancerade. Ska kolla närmre på det imorrn. Hade en fumlig kväll och det är skvätt och spill i hela köket. Diskmaskinen kör dagens andra vända.

Kommentera här: