Julmarknad

Sov hos Lise i torsdags och hade lite kvallehäng! Natten till torsdag sov jag en timme pga smärtor och kaos i kroppen. När jag sen körde till stan vid ett på dagen efter lite mer sömn var det mörkt ute. Inte svart men mörkmulet grått. Och tjock dimma här och var. Plus rasen som gått längs vägen. Inte trevligt. Men jag kom fram till slut. 


Igår gick jag sen på julmarknad  (efter vidrigt sjukhusbesök) 
Åt, njöt, fick lite stämning, och köpte kanske nåt. 

Synd bara att all snö var borta. Det är så kaosigt väder här.


Hade sen tjejkväll hos Andrea igår med goda grejer och häng. 

Idag har varit en innedag med lillsnoret som hostat hela natten. Blev inte mycket sömn. Vi har vilat på dagen och gjort pepparkakshus. Annars inte mycket aktivitet. Lite kaffebesök. Lite pärlande. Lite lek. Lite film. 


Nu ska Kent till Åre på Millencolin. Jag ska kolla på Ernst och slappa. Jul med Ernst, Kul med Ernst.  

Kommentera här: