Insnöade och nedbäddade

Det slutar aldrig att snöa! Kents skottning är nästan lönlös. Det var en kamp att få fram bilen imorse, men inga problem att köra eftersom jag kör fyrhjulsdrivet nu. 

Jag drog på mig nån halsgrej och feberont, sov i typ två dygn och det gick över. Lyckades klämma in en bio när Kent vann biljett till Mannen fra Snåsa. Intressant dokumentär om en healer. 

Ikväll ska vi till Åre och gå på Backyard babies! Det ska bli kul! Skippar hotell och så och kör tillbaka efteråt, jag dricker ju ändå inte. 

Rensarmani hemma, nu säljer vi den här kompisen imorrn. Får helt enkelt inte plats längre. Astor har använt den som leksak och tryckt och skruvat på allt, jag fick den av en i mammagruppen. Men men, känns det surt att göra sig av med saker är det nog sunt att göra just det. Om man inte har bruk för dem. 

Hämtade denna tavlan till Astor häromdagen.

En normal stökig och busig kväll hos oss. 

Nu ska jag hoppa in i en välbehövlig dusch! Ajöken!

Kommentera här: