Hitta rätt

Jag och Astor har gjort en trädgårdsskylt för att hitta rätt. Blev inte så pjåkig! 



Hittade några fina kakelplattor, dekorerade runt min pipranka som är ett 15-kronorskap (om den tar sig)

Vi har varit på loppis i ett jättefint gammalt hus, Glasveranda och turkosa träpaneler. Den som orkar köpa det gör ett fynd! Jag fick med mig tre gamla hinkar jag ska plantera tomater i. Glömde sen att köpa mer jord.... Imorse planterade vi jordgubbar i trädgårdslandet, skulle oxå rensa ogräs där, men det låg två döda möss på marken så jag fick uuuäääähhh. Livet på landet med allt vad det innebär tydligen. 

Astor hade en liten kissolycka utanför affären så jag gick in och köpte nya kalsonger medan en av hans dagisfröknar satt med honom utanför. Det är fint med att bo på liten plats. 

När vi kom badades det lite, och solades, jag har tvättat bilen och vi har satt upp tavlor på Astors nya rum.



Topsy är med ute och inne. 

Kent kommer strax från jobb och nu har vädret slagit om, det blåser massa och himlen är mörk. Tråkigt! 
Men Spiderman slappar framför Nicke Nyfiken.

Kommentera här: