Dum hosta, snällt barn

Förkylningsfan blev bara värre igår när vi var på kalas på dagen. Jag var helt kallsvettig och hostade tills jag kräktes när vi kom hem. Således kansellerades den roliga sommarfesten vi skulle gå på. Eller festen fortsatte, men utan mig. 
Som tur var har ju Astor varit seg hela veckan så han sov ända till 9 igår och låg sen i sängen med mig och kollade på Youtube medan jag slumrade, till halv tolv!!! Imorse kom han in till oss kvart i tio! 

Rätt utvilade gick vi ut och grejade i trädgården hela dagen sen. Jag och lillis åkte till Storlien och handlade och sen grillade vi hamburgare.

Inte mycket har överlevt i min rabatt jag ordnade förra sommaren. Nu har jag delat några växter och rensat ännu mer ogräs. 



Runt denna skulle jag vilja ha nåt klättrigt, men minns att vi bor på fjället. Luktärtorna jag sått, t ex, skulle komma upp efter 2-5 dagar. Efter två veckor är det 2 cm höga skott.....

Snälla gosekillen blev blöt om shortsen igår och när jag bytte kläder på honom sa han tack mamma för att du bytte kläder på mig när jag blev blöt. 

Kommentera här: