Konsert med Susanne Sundfør

Susanne Sundfør är lite Robyn möter The Knife fast mörk tung electro och en svävande fantastisk röst på det hela! Hon överraskade också (mig) med ett par akustiska låtar som var väldigt 70-tal och underbart fint! 
 

La in ett klipp till er. 

Vi va på vårt gamla stammishak först och käkade den dundergoda danska pastejen.



Det var sen premiär för mig på Samfundet, vilket är lite lustigt med tanke på att vi bodde en kvart därifrån förut. Däremot fick jag flashbacks till kalla vintermorgnar på busshållplatsen utanför. Där satt jag många illamående gånger i 28 minus. 


Frågade Kent om han hade skrivit på skylten...



Kom hem vid halv tre, ihjälfrusen och jättesliten. Fick sova några timmar innan det var dags att köra Astor till dagis och barnvakten till skolan. Cirka halv nio låg jag i sängen igen och slocknade tvärt!


Eftermiddagen var trött , haltade fram och var hes på köpet. Kunde tro att den som inte alls drack alkohol igår var den mest bakfulla. Men det var det värt! 

Kommentera här: