Hej svej

Har tillbringat dagen på Ikea m.m. för att köpa saker till julpyssel och julfirande på Röda korsets ungdomscafé här i Meråker. Tre fullpackade vagnar senare hade vi fått med oss allt.
Lite lunch och kaffe blev det så klart. Norsk julmat, pinnekjøtt meg rotmos. Lamm ångat över björkpinnar. Typ. Gott iaf!

Åkte med två personer jag inte känner, kul och spännande.
Tyckte det fanns massa fint på Ikea nu. Tyckte det förra veckan oxå när jag var där med Kent. Vi kollade på svarta köksluckor. Det blev ju så bra sist! Inte helt samma då. Men vi får se till sommaren.

Jag och Astor kommer förresten landa på Arlanda nästa fredag! Stannar 10 dagar!

Shit vad jag känner av kylan nu. Kallont in i skelettet. Torr och stam hud. Flera vita pigmentfläckar. Kli i hårbotten. Fortfarande hostig, det är vilopaus för mig.

Kommentera här: