Kompott

Idag hade jag återbesök hos dietisten. Skönt de gånger man ska på sjukhuset och det inte är nåt jobbigt som väntar. Varken fysiskt eller psykiskt uttömmande om ni fattar. 
Så jag passade på att gå på lite secondhand. 
Bl a en fin liten sak till matbordet.


Mejade mig oxå genom djungeln av ytterkläder för barn. Vinterdon alltså. Typ det jobbigaste som finns. Vad behövs för en treåring? Inte vet jag, har aldrig haft en förut! Utvalet är för stort! På alla butiker! Och med priser från typ 300-1500 för "samma sak".
Kom i alla fall hem med ett par för små skor och ett par lagom byxor. Samt lite vantar och kalsonger. Även lillrympan växer! 

Väldigt trött nu då men det är väl inte konstigt. Gjorde förresten Leilas goda avotuna sandwich till middag. Astor grinade och ville bara ha macka med gurka. 
Till matlåda idag hade han fått babybel, skinkrullar, gurkstavar, morot, mandarin och kex. Typ allt var kvar när jag hämtade honom; han ville ha macka med ost. 

Imorse vid lämning satt ena fröken innanför dörren och spelade gitarr och sjöng en välkomstsång med barnets namn. Så fin gest! 

Nytt grönt och fint bambusunderställ.

Snyggve Snor


Lite lek från i helgen

Pernille och Aron är med på skutan! 

Började förresten på kör igår! Har tänkt på deg många gånger och nu blev det äntligen av. Så himla kul och ett snällt välkomnande gäng. Kände mig energisk efteråt! 

Kommentera här: