Fallalalala lalalala

I söndags hade vi julkonsert med kören, nu har jag varit med i över ett år men det var den första riktiga konserten jag var med på. Vi övade hela dagen men jag var riktigt nervös i omgångar. Speciellt de sista fem minuterna innan starten. Kyrkan var proppfull och förutom att jag blev placerad längst fram i mitten skulle jag också vara konferencier samt sjunga ett solo. Det är inte alltid man har varit så smart när man tackat ja till alla förslag som ramlar över en.


Bra gick det i alla fall och det var väldigt väldigt kul!!! När vi jobbat tillsammans mot nånting och sen får genomföra det. 


Vi blev omnämnda i tidningen oxå. 


Dagen efter hade vi två miniframföranden på ålderdomshemmet och sjukhemmet. Då var det bara kul, ingen nervositet, inga mikrofoner och vi fick själva njuta lite mer. 

Längtar redan till första övningen efter årsskiftet!

Kommentera här: