Ja till julmarknad!

Tog med mig Astor på julmarknad i stan. Så fint och mysigt på Torget med gigantisk gran i mitten och små bodar runtom. Stor lavvotält, häst med vagn, eldkorgar, julmusik. Jag älskar allt detta! 
Astor fick sin efterlängtade våffla på pinne och sen var det dags för teater i lavvon. 

Vi såg en till teater men som blev lite läskig så då gick vi ett varv, handlade lite och åt jättegod lunch vid en brasa i lavvon. 


Jag har sagt det förut och säger det igen: det är så skönt att säga ja! 

Ja du ska få lunch
Ja du får köpa den 
Ja vi kan gå dit
Och nu ska du få välja vad du vill från godisståndet. 

Sen var vi på några loppisar, och vi lämnade julklappar till behövande barn på en tatueringsstudio som samlar in. 


Astor köpte julpynt till sitt rum och så tyckte han nån skulle köpa denna cykel till mig. Inte mig emot!

Fantastisk dag för liten och stor! 


Kommentera här: