Time flies i februari

Är det inte det dem säger? Skämt åsido är det sega tider nu. Jag har haft både ryggont och förkylning. Missat kör, kurs och träning denna vecka. 

Men annars har vi hunnit med spännande kvällsturer, zonterapi pluss pluss, nya soffor inte minst! Konsert med Backyard Babies och utekväll i Åre, kompishäng för både stora och små, alla sängar i huset fulla, mycket spännande grejer på dagis och både trots och glädje hos Astor.


Vi har firat Kents födelsedag, han har varit i Köpenhamn på Metallica, jag fick fina sjalar och Astor fick ny Spidermandräkt. Det har varit gråaste grått och krispigaste vitt, det har skidats och promenerats och legats i sängen. Det kan ske mycket på två veckor!


För femte året har vi ställt upp i Kroppskunst mot barnekreft där tatuerare en dag lagar motiv för 500 kr styck och skänker oavkortat allt till insamling. Barncancer är något som berör alla och trycket är enormt på den dagen. Jag brukar assistera och i år hade vi en väldigt lyckad dag på Copper Creek. Höll tiderna bra, skön stämning på studion, inga no shows. Vi blev sponsrade med frukt från Coop här och jag hade bakat. (Lyckades baka sönder vispen...) Vid fikabordet hade vi en insamlingsbössa och sammanlagt drog vi in 16 200! På en dag! Fantastisk att kunna bidra. 

I år slog hela evenemanget rekord med över 625000 kronor. 

Kent fick ett fint reportage i tidningen oxå!



Jag har sett färdigt Game of thrones  (give me more!) Börjat med säsong tre av älskade Velvet och nu ser jag oxå fram emot detta!

För alla gillar ju orange!

Och turkost, som våra nya soffor!

Kommentera här: