Something about Christmas time

Julen firades hemma hos oss. Jag mådde rätt dåligt och i mellandagarna låg jag bara i sängen. Hade noll röst, missade familjemiddagar och snölek. Men själva julafton var i alla fall jättefin! 



Astor blev så glad när tomten kom, han hälsade välkommen och kramades. Tackade för presenterna och tog i hand. Han var så spänd innan att han knappt kunde äta lunch. Lite knäcke var det enda han fick i sig. Och till middagen hade han inte tid att äta. 


Vi hade jättegod middag i mellandagarna oxå, Kent har haft kompisar här flera kvällar men jag har lagt mig tidigt pga tråkigt att inte kunna delta i samtalen utan bara sitta och nicka. 

Jultallen står sig bra, skönt att slippa barr. Det mesta börjar bli uppätet nu. Men julpyntet får vara kvar ett tag. Jag tycker det är så fint och mysigt. 

Kommentera här: