First Aid Not

Vi prövar som vanligt att planera vår sommar och ledighet efter olika konserter och festivaler. Det blir kul när Astor blir lite större så han kan vara med på en del av dem. Man har ju så klart många konsertdrömmar, en del ouppnåeliga, en del drömmar som kommer slå in (Guns n roses!!!) och jag fattar ju att vi aldrig kommer kunna se Jimi Hendrix liksom. Men jag vill väldigt gärna se First AId Kit! Dem är ju i full aktuell form och dessutom svenska, men aldrig får jag till det! Nu i sommar är det som ett extra stort skämt. Dem spelar på Gröna Lund den kvällen vi kommer ner till Stockholm. Då kommer jag inte hinna/orka. Sen spelar dem när jag är i Göteborg! Men jag är ju på en annan konsert då! Och ett par dagar senare i Oslo. Då är jag i Stockholm!!! 
Hoppas på fler datum i sommar och att jag får till det nån gång.
 
Image result for first aid kit band

Kommentera här: