25 grader hit eller dit

Vi hade det gnistrande vitt och 15 minus. Igår började det blåsa och blåsa och snön började försvinna samtidigt som det blev 10 plus. Snurrigt! Inte konstigt att man får torr hud. 

Kollade på Jills veranda med Mia Skäringer idag. Kan vara det mest kompletta jag nånsin sett på tv. Musik, vackra miljöer, skratt och en oerhörd tragik. 
Sen fick jag hämta Astor som hunnit vara på dagis hela en och en halv dag. Lös i magen. Så vi slappade hemma hela eftermiddagen. Imorgon är det studiedag på dagis så det blev en lugn vecka. 
Jag har fortfarande ont i halsen och har hållt mig hemma förutom en tekväll hos Lise igår. 

Lillis har blivit så duktig på att bygga smålego. Jag blev väldigt imponerad. Han hade ritat Johannas hus där det alltid är sol på dagis. Och gjort en gammeldags diskborste som han tyckte vi skulle ha på Bakken. Gullungen. 


Kommentera här: