Välkommen Februari

Vi överlevde januari utan större svårigheter och nu går vi vidare in i 2018. Startade månaden med promenader i oskön vind på ganska orörda stigar.



Framöver ska det ju tydligen bli iskallt så man får passa på. 
Lise och jag tog en vända till Storlien innan dagishämt. Jag handlade lite till lördag när vi ska ha happening på studion. Köpte oxå potatisbullar som blev middag. Inte ätit sen typ femman men det var gott! Inga tillsatser i och egna lingon, bra snabbmat att ha i frysen. 
Astor och jag pärlade sen innan han blev akut trött och nästan somnade på golvet framför Valpgänget.

Han undrade sen hur bebisar kommer in i magen. Ååååkej. Men då blev vi färdiga med den informationen. 
Nu har vi sett ett väldigt bra program om tidningen Rolling Stone. Som vanligt kände jag mig född i fel tid. 

Kommentera här: