Quelle surprise!

För precis en vecka sen stod jag hemma hos Lise och lagade mat medan hon hämtade barnen på dagis. Så såg jag Kent svänga in på gården och jag gick till dörren. Snacka om att jag tappade hakan när dem som stod utanför dörren var Dante, Ossian, Niklas och Pernilla! 

Dem kom på överraskningsbesök! Självklart i maskopi med min kära man. Precis som när mamma och Pernilla kom och överraskade när Astor var nyfödd. 
Jag blev så klart jätteglad! Och extra fint var det att få dela glädjen och överraskningen med Astor när jag såg hans min när han kom dit. Han sprang fram till Dante och dem kramades så stort. Underbart! 

Dem hade ju suttit i bilen hela dagen så det passade bra att alla grabbar hängde med på gympan. Tre skelett, roligt nog hade de på sig likadana kläder den dagen! 




Så fick vi jättefina dagar tillsammans! Utelek och korvgrill trots att vädret inte var det roligaste men men vi hade ju roligt tillsammans! Niklas hade med mat från Brisket, det var leksaker och regnkläder överallt, barnen vaknade tidigt varje dag och allt vara bara härligt! 











En dag regnade det störten, vi åkte till Stjørdal och bowlade, kul! Astor vann! Vi käkade lunch på Egon och barnen fick ballonger. 









Varje kväll läste jag för Dante och Astor som sov så gott tillsammans. Sol trivdes så fint i sin mosters famn. 

Ja vad ska man säga, underbara dagar med de bästa! 






Kommentera här: