Cocosbad och en spansk finca

Igår badade jag varmt med cocos och mandeldoft i vattnet, lyssnade på min softalsita på Spotify och läste min braiga bok. Drack rosé ur turkiskt teglas, det är grymt underskattat att dricka vin ur små vanliga dricksglas, bara de inte är för tjocka. Sen kröp jag ned i nybäddat, det är så härligt! Men gud vad varmt det var att sova den här veckan, nu ska det ju tyvärr bli sämre väder, trist till helgen, mina planer går inte ihop med dåligt väder.

När ska vi förresten hyra detta en vecka till det överkomliga priset 8000 kr? Man kan bo 11 personer, parkera tio bilar, bada, grilla, hänga. Det ligger i Mijas, min absoluta favvoplats på Costa del Sol. Läs mer här

Finca hechizo, panoramautsikt, lungt, vackert
Finca hechizo, panoramautsikt, lungt, vackert
Finca hechizo, panoramautsikt, lungt, vackert
1 MANDOSA - Amanda:

skriven

sv: tusen tack :D

2 Anonym:

skriven

3 Lollo:

skriven

Jag är alltid på det vet du;) Säg bara till!

Kommentera här: