2500 inlägg!

Det här är inlägg nr 2500 på den här bloggen. Klart det ska firas, tycker ni inte? Ni är många läsare och vissa känner jag på riktigt, vissa genom bloggvärlden och vissa känner jag ju inte alls! Men ni är alla värda en stor tack-kram!
Vill ni vara med och tävla om ett valfritt smycke designat av mig är det bara att lämna en glad kommentar till detta inlägg så lottar jag en vinnare. Det spelar ingen roll vem ni är, känd eller okänd, alla får tävla såklart! På måndag drar jag en vinnare så fram tills dess är det bara att kommentera :)


Mina smycken hittar ni under kategorin Retrobohem säljer sitt pyssel.
1 Mysan:

skriven

Hurra för tvåtusenåfemhundra!

Jag vill vara med och tävla och är oblyg nog att önska mig ett specifikt smycke - nämligen det stora örhänget längst ner (peacock) i det tidigare inlägget! :)

KRAM och tack för en personlig blogg med mycket inspiration. Och inte minst tack för att man liksom får ta del av din vardag därborta. KRAM igen.

2 Sofie:

skriven

Im in :)

3 Gunsan:

skriven

Yej jag vill ha smycke med ngt form av peacemärke!

4 Miia:

skriven

Min tanke: Shit jag skäm för jag inte var med först, vill tävla så kan min dotter stolt bära din kreation och visa upp den vackra skapelsen för alla andra medvetna unga som värnar sitt utseende på ett icke kommersiellt sätt.

Kommentera här: