Aug. 31, 2014


I fredags kokade en god sås en timme och en perfekt fläskfilé serverades av mig.



Igår var jag och Astor hos en kompis och hängde ute i solskenet. På kvällen var Kent och Micke ute med båten, jag donade lite hemma, mysigt värre att få plocka och greja ibland. När fiskargubbarna kom tillbaka åts det ostbricka.






Idag har vi plockat svamp, vi var borta i sju timmar, vet inte vem av alla fyra som var tröttast när vi kom hem men jag tippar på Rocker. Han har ju säkert gått dubbelt så mycket som oss.
Men så är man ju tvungen att ta hand om svampen också. Mer om den i ett eget inlägg.

Nu ska jag sova. Imorgon börjar jag jobba som vanligt igen. 70%. Min föräldraledighet är över. Motar bort ångesten genom att inte skriva mer om det nu. Ska vara hemma med Astor onsdagar och torsdagar och varannan lördag samt alla söndagar.


Kommentera här: