Snurrigt med sömnen

Ja då var det tydligen dags för nästa tand att titta fram i den lilla gossmunnen. Dreglat ned hela tröjan, vill inte äta och sova. Igår vaknade han halv fem. Det är ju natt då!!! Förut var han typ vaken till halv fem! Idag vaknade han halv sex. Jag var inte människa. När klockan var tolv var han fortfarande vaken, jag körde honom till hans farmor och åkte hem och lade mig själv. Sen var vi och handlade present till Engla och två höstplagg till Astor och åkte på treårskalas. Där var han yngst men lekte vilt för det med bilar och tågbanor. Åt nästan två varmkorvar och fick smaka cheesecake. Sen somnade han i bilen hem och vägrade sova sen. Trots trötthet. Skrek i en timme och tio minuter. Jag höll fast vid femminutersmetoden, förutom vid två svaga ögonblick men insåg på en gång att det vara bara att stå på sig!
 
Nu ska jag bädda ned mig själv. Hoppas på en natt utan gnäll och gny som får mig att vakna varje timme även om han fortsätter sova. Men framförallt utan skrik efter nappflaska och stressblanda välling 03.58 med grusiga ögon. Japp då håller vi tummarna för det då.
 
 
 

Kommentera här: