Eminem

Jag såg nya Eminemvideon igår. Fattade ingenting, allt låter likadant, men snubben ser helt annorlunda ut. Ok att jag inte sett en bild på honom på typ tio år och att han e nästan 40 bast, och väldigt smal. Men ändå. Och översponsring från Nike, skorna är med mer i bild än ansiktet typ.
Jag kommer ihåg sommaren vi lyssnade på Marshall Mathers skivan. Jag hade aldrig hört något liknande. När My name is kommit tidigare var det en bra hit men den här skivan var lika bra rakt igenom. Verkligen ett soundtrack till mina tonår. Och sen kom filmen 8 mile, Eminem var på sin topp trots allt som hände runt omkring honom. Alla killar hade rakt huvud, vitt linne och stora blå jeans. Sen kom det några fler låtar som var helt ok men idag lyssnar jag inte på Eminem. Men jag kan lyssna på den här skivan för att känna nostalgin. Den e faktiskt fortfarande bra.
Kommer att tänka på en rad bra låtar, Real slim shady, Superman, Forgot about Dre och Guilty conscience.
Vilken är din favoritlåt med Eminem?
Eminem nu
Eminem då
1 Najalla:

skriven

Jag tycker då Eminem är grymt snygg :P Hans bästa låtar är "Not Afraid" och "Space Bound" enligt mig..



Hittade din blogg just för att jag googlade på honom för att blogga :)

Kommentera här: