En av två semesterveckor førbi

Vilka skøna dagar vi haft, først brøllop, sedan kom hela min familj och vi slappade några dagar uppe på Bakken, turistade lite på Andra værldskrigetseværdheter. Som gav en tænkværdheter. Och det hanns med bad och sol. Sen åkte vi till stan dær vi har ætit supergott, druckit måååånga Dahls och mycket rødvin. Flanerat och kollat på folk. Shoppat. Ætit nyfångade rækor. Umgåtts och haft det bra! Min mobil har ju gått sønder så jag har inga bilder, Pernilla och pappa har massa så jag får dela med mig av dem nær jag kommit hem till Sverige.
Jag har en vecka kvar i Norge nu, det væntas konsert, fotboll, kompishæng, læs- och skrivtid, promenader med Rocker, och så avslutas det hela med ytterligare ett brøllop. Hoppas vædret fortsætter bra, idag regnade det hela dagen men kvællen bjød på skinande sol och rosa himmel nær solen væl børjade sænka sig.
"Spanska husen" hær vill jag bo
1 Caroline.:

skriven

tackar!

Ja NYC var underbart! Längtar tillbaka redan.

Melissa Horn ja hon skulle uppträda när ja var på konsert förra veckan men dök aldrig upp =S

Kommentera här: