Back @ work

Vaknade tidigt imorse efter en orolig natt, K hade nån magsjukesläng igår och jag la mig astidigt vid tio och vaknade därför tidigt, lite jetlag kvar tror jag allt.
Tvättade allt igår, man vill ju tvätta det mesta från resväskan även om det  inte är smutsigt, det blir fukt och sand och salt. Och tvättade alla mina nya plagg! En klänning jag köpt är verkligen to die for, lång, färgglad, mönstrad, underbar! Men tråkigt att jag inte kan ha den här i snön utan får hålla den till sommaren.
Lämnade Kent på Arlanda imorse. Högg till rejält. Men han kommer hit om två veckor och sedan är det jul tillsammans så det går bra ändå.
Är otroligt torr i ansiktet, vill inte tappa färgen, måste ha en annan kräm nu känner jag. Ikväll ska jag packa upp allt och leka med mina nya saker. Jag ska använda min nya duschkräm, hårinpackning och body oil. Efter det kommer jag dofta som en kokosflinga och vara lika len som kokosmjölk. Då kan jag tända min nya kokosnötslampa!
Igår kollade jag Så mycket bättre från i lördags, det var bra men nu på lördag, alltså redan imorgon, väntar Pluras kväll. Det ska bli kul! Då ska jag få krama om mina tjejer och dricka rödvin och prata. Det längtar jag till. Alla är välkomna till mitt kokosnötshus.
Vad ska ni göra i helgen?
1 Martin The Edge:

skriven

Kommer antagligen vara insnöade - men det är planerat maskerad då lillkillen fyllt 4. I övrigt blir det familjemys =)



Måste åxå inhandla rödvin =)

Kommentera här: