Fransfrans

Igår åkte jag till city, fyllde på mina fransar. Blev ändå inte lika nöjd den här gången, känns som det är lite mer på ena ögat och inte lika mycket överhuvudtaget. Ska be henne ösa på lite extra nästa gång. Vilan på bänken var skön och sedan pälsade jag på mig för att hämta Teresa på hennes jobb. Vi gick till alltid lika mysiga Chutney och åt middag, supergoda chèvreknyten med rödbetor, valnötter, honung, grönsaker, bröd och dip.
Innan jag sen hoppade in i bilen köpte jag allt som behövs för en sats Rocky road, ikväll ska jag, mamma o Piffi göra lite julgodis.
Idag ska det bli årets värsta snökaos sägs det. Vi får väl se hur det artar sig. Rätt omysigt nu i alla fall, stackars mina drivers idag.
Igår fick jag en Aladdin och en stor julstjärna för jag hjälpte en kompis med en transporttjänst. Blev så himla glad! Den asken ska jag njuta av på lördag i min baksmälla.

Ikväll: julgodis
Imorgon: julbord med jobbet
Lördag: bakis, mystrött, kolla Sons of anarchy
Söndag: hämta K på Arlanda, fira lilla jul i Nibble!
Måndag: jobba, skvallra om julfesten, hänga med K på kvällen
Tisdag: sista dagen på jobbet, lilla jul med tjejkompisarna
Onsdag: off to Norway!
1 Lollo:

skriven

Vill oxå gå på Chutney & äta Alladin. Avis!

2 Linda:

skriven

Vart ska ni på julbord?

Kommentera här: