Så mycket bättre, nästa säsong

På Aftonbladet finns en lista på deras önskemål till nästa säsong av Så mycket bättre.
Jag tycker deras lista är bra, föga förvånande och väldigt genomsvensk, vilka skulle dina sju val vara?

 

 

Agnetha Fältskog

Robyn

Carola

Timbuktu

Björn Skifs

Håkan Hellström

Per Gessle

 

Mina listor:

Håkan Hellström

Robyn

Dregen

Miss Li

Marie Fredriksson

Ulf Lundell

Björn eller Benny

 

 

Bo Kasper

Thåström

Eva Dahlgren

Timbuktu

Roger Pontare

Lykke li

Sofia Karlsson

 

 

Egentligen kan man göra listan hur lång som helst med sina favoritartister, men tänk på att de inte bara ska tolka, de ska även tolkas. En gedigen låtportfölj och sammansättningen i gruppen känns också viktig. Man kan inte bara ha rapartister eller singersongwriters. Det är väldigt roligt när otippade artister ska tolka varandra, som Lasse Berghagen tolkar Petter.

Tänk så mysigt om de spelar in nu under vintern med snö runt det fina huset som showar i.

1 Lollo:

skriven

Så mycket bättre med Gärdestad är min "nya" favvolåt:)

2 Anonym:

skriven

Mitt dreamteam skulle vara: Robyn, Peter LeMarc, Eva Dahlgren, Melissa Horn, Lisa Miskovsky, Jose Gonzales och Jocke Berg.

3 jojo:

skriven

a den e sjukt bra, synd att inte Gäredstad himself kunde vara med.

Jag gissar att du anonyma e MysanPysan :)

4 Mysan:

skriven

Haha! Visste inte att jag blev anonym men det stämmer åå pricken, Jojo! ;)

Kommentera här: