Änglar, tapas och Norge

På Scandic Anglais sitter Jonas Hessmans ängelporträtt av olika kändisar uppe. Jag mamma och Prillan var där igår, drack vin och kollade på de få men riktigt snygga bilderna.

Sedan gick vi till Barcelona och åt tapas, jag åt gambas al ajillo och quesadillas, på sidan patatas bravas och bröd. Verkligen mina standardtapas men det är så gott!
När vi kom in med tåget kollade vi oxå på Brolle live på Centralen, ingen höjdargrej men ändå roligt att det händer såna saker gratis på en sån plats en onsdage i en tråkig månad.
Rocker var med pappa och han hade sprungit omkring på klubben, lekt, skällt på saker, fått mycket uppmärksamhet och han åt ltie och slocknade stenhårt när vi kom hem.
Sen drömde jag inatt att en av demonhästarna i Nibble sörplade i sig Rocker, det var så obehagligt så jag vaknade och blev glad när jag hörde hans snarkningar utanför dörren.
Idag jobbar jag sista dagen innan min ledighet! Blir som ett sportlov typ. Det ska bli kul och mysigt att träffa Kent och det var jättelänge sen jag var i Norge av nån anledning. Så det ska bli skönt att vara där och träffa alla och vi ska fira Kents födelsedag och ut och käka och festa och ha kul! Jag ska även träffa min gulliga gudson och hans roliga bror och härliga föräldrar, sen har vi lille Aron som vi inte träffat ännu och även Balder som måste bli bra kompis med Rocker för det är nämligen Lises nya hund.
Aisuma ska vi äta på lördag.
1 mamsen:

skriven

Skitamysig restaurang! Verkar ha god mat oxå.

Tapasen o sangrian var oxå väldigt smarrigt igår.



kram M

Kommentera här: