Nytt runt spisen

Vågen är från Kents farmor, orangea asken är mammas jättegamla som jag nu har grovsalt i, liten saltskål med svart salt har jag fått i present för att matcha nya svarta köket :) ruccolapesto från Italien, Old baykryddan från New York, Kardemummaburk från loppis, salt och pepparkar i teak från en marknad i Enköping.
En lång teakbricka från en marknad och på den står några loppisburkar, gpda kryddor och oljor, längst in grissini i en av mina favvoblomburkar, bakom är en tavla från Piffen, coola servetter och salt och pepparkar. 
Den här vågen har jag köpt på min favvoloppis i Kattala hos mina kusiner, bredvid stpr knivarna från Typhoon och en gammal pappershållare från loppis. Go orange liksom. Har precis plockat bort en del orangea saker men jag älskar verkligen den färgen!

Kommentera här: