Mysfredag och Mys fest!

I fredags bjöd Helle på middag och vi fick höra allt om hennes nya jobb och Gunillas nya skola. Spännande! 2010 händer det grejer!
Sen blev det lördag och vi började med en promenad sent på dagen, K var ute dagen innan och jag hämtade honom på natten efter Haitigalan och vi somnade nån gång vid 05.30, jag fick nån skenbaksmälla dagen efter och vi var sega. Promenaden var frisk och vi hoppade direkt in i gamla Pvn som stog hemma, i den finns ingen värme. Vi åkte och handlade och sen när vi stog på OK så dog den. Och ville inte vara med längre. K kollade massa grejer, jag lös med lampa, tillslut kom Linus ner och jag o Rocker gick hem. Då var jag iskall. Tog ett bad och lyssnade på Miss Li, benen var röda och kliade av temperaturomväxlingen.
Sen taggade jag till för fest!
Mysan fyllde 28 och temat var just Mysanb! Jag hade hoppats hinna få min Jewels of India men då den inte kommit blev det snabb ändring. Halsband jag fått av My, en bindi för hennes indiska kärlek och sen prickade jag tydligen riktigt rätt med hålet i klänningen!
Paljetter prydde många av tjejorna
My hade skrivit ett himla fint och långt rim med en mening om alla gästerna, hon är bra bra hon!
Den här klänningen går inte av för hackor
Vi ska ha musicquiz
Vi kom tvåa! Men jag och Perra är som vi är och fixade till oss priser ändå!
Förberedelser för de läskiga maskerna
Martin har fått otrolig dispens i sovrummet
My in the house!
Veira är DJ
Jag ville arrangera CharlestonCarro för hon var så fin!
Lite läbbigt blev det
Men det verkliga födelsedagsbarnet var inte läskig alls!
Bara glad!
Gunilla stog för den musikaliska underhålllningen, den här bilden kommer vi alltid bära med oss!
Elin tog en solpaus, det var väldigt roligt för alla andra att retas med henne, stämmer det att brasse gick sönder sen?
Fina fina partyvännerna
Innan jag gick lyssnade vi på Dr Alban och var på denna nivå!
Gunsi ställe ner trumman och jag går hem.
Före festen.
1 Mysan:

skriven

TACK! TACK! TACK! Vilka fantastiska bilder! (kanske kopierar nån, om OK?) KRAM

2 Linda:

skriven

Vad fina bilder!

3 helle:

skriven

Partygunsan i farten, härligt! :)

4 Malin:

skriven

Men alltså, man önskar ju i sitt stilla sinne att Gunilla får ta studenten en gång till så ni kan göra ett plakat till henne med gitarrbilden!!! Kanske till PAO-examen...

Kommentera här: