A little something

FULLSTÄNDIGT NAMN: Johanna Maria
Smeknamn: Jojo, jofa, madamen, syra
FÖDD: 15 maj 1984
Ålder: 14
STJÄRNTECKAN: Oxe
Vill jag bli: berömd författare
LÄNGD: 162
Drömresmål: Back to NY, upptäcka Australien och Sydamerika, San Fransisco
BOR: Runby, U-V
FAMILJ: bästa päron, liten syster, norrman, fransk hund och massa släkt och vänner
Blir jag lycklig av: Rocker, min franska bulldog
ROAS AV: tecknade serier, ironi, Rockers snarkningar
OROAS AV: Hat i världen, finnar i pannan
Bästis: Soffan, Alicia, hela tjejgänget!
LYX ENLIGT MIG: Krämiga bodybutters och dyra doftljus
Favoritfärg: grön, lila, orange
STOLT ÖVER: allt bra jag åstadkommit/kommer 
SKÄMS FÖR: nä det är inte så mycket
Bästa ämne i skolan: svenska och mediaämnen
LYSSNAR PÅ: gammal gubbig rock
Bästa film: T2, Öster om eden, Legends of the fall, Casablanca, Max Manus
RÄDD FÖR: de som inte vill rösta, rabieskatter
Äter helst: Tapas, bönor och grillat
FAVORITPRYL: ljuslyktor
Film jag aldrig vill se igen: Twilightskiten
SKULLE JAG ALDRIG
: göra som man "borde"
Är jag hemligt kär i: Daniel Westling haha
DRÖMMER OM: böcker och ord
Fritidsintressen: promenera med voffsen, skriva, läsa, pyssla i hemmet, hänga med friendsen
DETTA VISSTE NI INTE OM MIG: shit, ni vet väl allt. berätta nåt om er istället?!
















1 mamsen:

skriven

Född 1:a maj och 14 år???, hm..

2 jojo:

skriven

haha ja ändrade datumet men inte åldern :)

Kommentera här: