Många burkar små

I köksfönstret pågår just nu ett glashäng, jag har alla torrvaror i fina burkar. Sån e jag fast jag är ingen Bree VanDeKamp. Just nu är det många tomma burkar, då får de stå här så länge just nu.
Jag bakar norska knäcket typ en gång per vecka nu och har de ingredienserna redo till höger.
Det e så svårt med inredning just nu, generellt efter jul, lila o berong på bordet, lite zink i köket, inte så spännande direkt. Nu går det ju iaf åt rätt håll och mitt nya tyg ska upp på väggen och de färgerna ska studsa runt i hela hemmet i dukar, ljuslyktor och kuddar. Helgen efter påsk när vi kommit hem från Norge då blir det fix med det, hoppas man kan ha öppen balkongdörr hela dagen då.
PS. 10 burkar på bilden, gissa hur många fler jag har.... nån jävla slags burkfetisch. Aja.
1 Carolina:

skriven

Jag gissar på att du har 25 totalt!

2 veira:

skriven

jag gissar på 35!

3 Carolina:

skriven

Nå, hur många burkar har du kvinna? Jag är ju nyfniken ju.

Kommentera här: