Viktigt! Anmäl er nu! Inte sen utan nu!

Organdonation
för mig är det en självklarhet att donera mina organ, alla organ, till medicinsk forskning eller transplantation.Dör jag imorrn av en huvudskada kan massa sjuka människor dra nytta av mina friska och unga organ. ( undantaget levern kanske haha) Dör jag om 80 år kan mina organ forskas på.  Vad ska vi annars ha dem till? är du en svensk person i min ålder tror du säkert inte på att din kropp ska användas på en annan plats. Är du av annan ålder, religion, ursprung, så hoppas jag ändå att ni vill donera.
Tänk hur många liv som kan räddas och därmed hur många liv som blir lyckliga igen.
Se vid tveksamheter. Näsdukar rekommenderas.
1 Linda:

skriven

Heheheheh... nopp det va en servett för att slippa spill:D

liiite klantig och kletig är jag juh...!! heheheheheh

2 Linda:

skriven

Redan donator sen ett par år;P

ett lätt val för mig iaf!.. men det är liiite svårare om jag skulle få frågan om det skulle hända Char-lee något..ha så kul i norge!

Kommentera här: