Desperata tokigheter

Igår blev det ingen gemensamma Desperate för min del för jag skulle på styrelsemöte och blandade anledningar gjorde att vi alla såg det på varsitt håll. När min tisdagsruitn ändrades på det sättet gjorde det att jag helt glömde bort Desperate! Jag kom hem halv tio och gick direkt ut med Rocker, hade inte en tanke på vad jag missat. Sen köpte jag avsnittet på Kanal5.se och lade mig i sängen för att titta, såg ungefär en minut innan jag förstod att jag tittade på nästa veckas avsnitt! Fick PANIK! Stängde snabbt ner och var tuvngen att göra om hela kortköpsproceduren för kvällens avsnitt. Men då visste jag ju redan vem som var mördaren och att bröllopet ställdes in för det hann jag se i det andra avsnittet. Men men, jag kollade ändå på både det första.... och sen det andra! Var ju tvungen! Men jag ser ändå fram emot nästa tisdagshäng med tjejerna för jag har inte gjort det på två gånger nu!
Och då ska jag försöka att inte avslöja vad som händer i avsnittet....!
1 Mysan:

skriven

Jag glömde också!

BÄTTRING! :)

Kommentera här: