Glasögonfight!

Lollo tipsade mig om att Lensway hade en tävling där de lottade ut 333 gratis glasögon en viss tid och dag i just din stad. Hon fick ett par gratis och jag var supertaggad för idag när tävlingen gällde Stockholm. När jag såg min kod trodde jag att jag hade halva inne, koden var nämligen Bellman. (min idol) I 45 minuter hade jag ett krig med webbläsaren och Lensways sida rapporterade tekniskt fel, eller bara totalhängde sig, när jag väl kom in gick det inte att sortera fram alla glasögon. Kaos!
Hur som helst beställde jag dem jag tittat ut ändå. Jag måste ju ha bred skalm för att täcka colabottnarna från sidan så alternativen är ju väldigt svarta och lika dem jag redan har. Men jag tog dessa nu, ändå lite roligare. Känns trist att köpa ett par nya svarta när jag redan har svarta och jag inte trivs i glajjer och jag ska operera mig nån gång. Troligen januari 2011. Men innan operationen måste man vara linsfri i två veckor och när vi ska flyga till Thai kan jag inte ha linser så jag kommer hinna slita på dessa ett bra tag innan operationen.
Lensways glasögonutbud var inte det mest spännande men de har billiga bågar och glas och snabb leveranstid.
1 Louise:

skriven

Tråkigt att det inte gick vägen. Men det är ju ändå jäkligt billigt jämförelsevis. Skitsnygga! Visa bild sen.

Gillar inlägget innan där du har en bild på en skitfin sängram. Den som är som träd. Lovley!

2 LensWay Kundtjänst:

skriven

Hej,



Vi uppskattar att du visat intresse för kampanjen. Vår hemsida var under högre belastning än vad vi hade räknat med och därmed uppstod några tekniska fel. Vi beklagar verkligen för detta.



Med anledning av dessa tekniska fel som uppstod kommer vi att hålla en ny kampanj om två veckor. Tills dess ska vår IT-avdelning arbeta intensivt för att problemet inte ska upprepas. Du är automatiskt föranmäld till denna kampanj. Vi önskar dig lycka till då istället. Hoppas du får en extra par gratis!



Du som kund är viktig för oss. Kontakta oss gärna om du har några frågor eller om du behöver hjälp med något.

Ha en fortsatt trevlig dag!



Med vänliga hälsningar,

Hillary

LensWay kundtjänst

Gratisnummer 020-23 20 20

Fax 020-23 20 21

Web www.lensway.se

E-post [email protected]

Kommentera här: