List of the day

Humör: Bra, vill jobba på så veckan går fort tills jag ska iväg
Gjort: Klappat Rocker, åkt till jobbet, hostat en hel del, ätit gröt
Planer: Nja, inte så värst mycket spännande, jobba, åka till apoteket, färga håret, kanske ha tvättstugan, packa lite inför helgen i Sundsvall
Ser på: Zigenarna som slagit läger med risiga husvagnar på parkeringen mittemot jobbet, skabbigt!
Lyssnar på: Tangentbordsknatter, telefoner som ringer
Läser: Mail 
Dricker: Vatten ur min vattentornetflaska
Äter: Har ätit en skål havregrynsgröt
Bästa: Att jag ska jobba fyra dagar och sedan möta min älskling
Sämsta: Att jag hostar och ät trött i ögonen
Barn: Nej idag är det barnfritt här
Väder: Blå himmel men som så många andra dagar en rätt segstartad vår
Hur mår ni idag mina små havrekuddar?
1 Malin:

skriven

Hahaha, jag inledde med att läsa: Humor: Bra! Tyckte jag var roligt :) Man ska vara nöjd med sin humor. Hoppas att du får en bra vecka och att Romerna åtminstone sätter ut lite fina blommor som du kan titta på! Kram.

Kommentera här: