Let's Pizza!

Det var detta jag ville visa. En sån här lustig maskin har vi just nu ståendes på vårt lager. Den bakar alltså en pizza, från scratch, på 2,5 minuter, gräddar den och skickar ut den i en kartong, med bestick. Man kan se genom glasdelarna hur den bakas och den är faktiskt god. Det finns fyra varianter att välja mellan, råvarorna är färska, om ingen beställt en pizza på 12 timmar bakar den av en själv för att hålla igång råvarorna. När något börjar ta slut skickas information från maskinen till HK och en tekniker åker ut för påfyllning.
Jag måste säga att jag är imponerad!
Vi ska inte ha maskinen här men jag kan itne berätta mer om vad den ska användas till.
1 Amanda:

skriven

Haha så rätt! Får kolla på elefant filmen då! :) Take care! :)

2 Mysan:

skriven

Kan man köpa hem?

3 Louise:

skriven

Fan vad cool! Den ska säkert till någon lat pizzeria :p

4 micka:

skriven

sv: ja, jag med :) de är överkomliga till priset och finns i många mycket fina färger. dock håller det inte på mig mer än typ en dag, men det är väl olika för alla :)

5 Daniel:

skriven

Coolt! Lite otymplig att ha hemma i köket bara.

Kommentera här: