Water for elephants

Älskar den fina elefanten, när den gjordes illa i filmen kunde jag inte kolla. Usch! Älskar kombon 30-tals suit med de där kängorna. Reese Witherspoon ser hela filmen ut som Gwen Stefani, hon är underbart stylad. Robert Pattinson ser i smutsiga lägen ut som James Dean, något jag tror han vill. Och det vill jag med.
Romantisk film utan att vara vidrigt söt, utspelar sig i en cool miljö, cirkus på 30-talet. Det enda jag velat se mer av var de övriga cirkusartisterna och mindre av de extrema närbilderna. En tjejig film som är aboslut sevärd! Och med en polsk bonus som vi skrattade gott åt jag och Prillan.
1 Lollo:

skriven

Står näst på min lista som ska ses. Såg Black swan igår, den var så jäkla obehaglig!

2 jojo:

skriven

se den! jag gillade inte black swan, neurotisk kvinnor, blä, men fina kläder!

3 Gunsi:

skriven

Jag vill också se! Snygg kille och snygg tjej liksom

Kommentera här: