Nu ska bloggen vakna från sin sommardvala!

Imorgon börjar jobbet igen, men bara för tre veckor, sen är det Norge för hela slanten. Längtar! Men det känns helbra att jobba nu, ingen ångest som många har när de kommer tillbaka efter semestern.
Mina fyra lediga veckor började med att jag var hemma en vecka och flyttpackade i stort sett allting. Gick upp tidigt varje morgon för att hinna med så mycket som möjligt, han också med trevlig lunch, badande och kompismiddagar innan Kent kom ner och vi tillsammans med mamma o pappa o Crigge flyttade ut alla saker och in i en flyttbil.
Sedan åkte vi upp till Norge, jag efter mötet hos mäklaren :) Jag hämtade älsklings-Rocker hos Kents mormor och jag ville bara gosa ihjäl hans lilla rynkiga ansikte! Så glad att vara reunited.
Lediga slappa dagar på familjegården Bakken och fiske, bad, bär- och svampplockning förflöt. Jag läste och solade, lagade god mat och sen festade vi till det på helgen.
Vi gick på fyra visningar och den fjärde var napp! Så glad för det!
Därefter kände jag att jag ville hitta på något den sista semesterveckan, så jag körde ner till Stockholm till mamma och pappa och flög sedan till Berlin för fyra dagar egoresa. Ytterst trevligt! Härlig resa på alla sätt, ni ska få se massa bilder såklart :)

Ikväll var jag på middag och bio med Sofie och Jennie, vi såg Bridesmaids och den var riktigt rolig! Bra avslutning på semestern!

Kommentera här: