Listalainen

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Gör väl alla ibland, jag e dessutom alltid lite snuvig
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, när jag borstar tändenra och innan jag går till jobbet, när jag är på toa, i bilen osv.
Gnälla:
Försöker att inte vara en gnällspik men det är klart man gillar att gnälla ibland!
Skrika:
Det händer ja
Sova:
Nästan var natt
Ha ångest:
Inte direkt, rätt onödig grej liksom
Skada dig själv med flit:
Haha nej, jag är ingen emounge
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej då
Vilja dö:
Inte på lång lång tid
Drömma mardrömmar:
Ja, då och då
Drömma sexdrömmar:
Oftare mardrömmar tror jag
Ta droger:
Nej, om inte vinet räknas ;)
Försöka vara annorlunda:
Jag försöker inte med någonting, jag är mig själv :)
Klä dig i svart:
Helst inte
Gå till kyrkan:
Om någon bjuder dit mig
Gå i skolan:
Nej, det är jag färdig med
Ha sex: När min karl är hemma ;)
Ljuga:
Helst inte
Hata folk:
Nej det undviker jag verkligen
Lita på folk:
Såklart

VEM:
Saknar du:
De som inte är här längre, plus Lollo, Kent, Rocker och dom i Norge :)
Vill du döda: Nej verkligen inte
Rörde dig sist:
Kollega som hälsade god morgon
Vill du slå:
Men gud, ingen alls!
Kysste dig sist:
K!
Vill du kittla:
Rockers tass
Kramade du sist:
Kolelga igår
Vill du prata med:
Nån som skänker mig en lägenhete i Trondheim
Skrek du på sist:
Ingen aning
Vill du vara som:
Mig själv!
Sårade dig sist:
Det minns jag inte
Vill du bli galet full med:
Första bästa person!
Gjorde dig riktigt glad senast:
Nån på jobbet
Fick du sms från senast:
Henke angående en trasig bil och en lunch
Ringde dig senast:
En chaufför här
Är vackrast på jorden:
Svårt, typ Milla Jovovich, eller Johnny Depp

HAR DU:
För många vänner:
Nej då
Förföljelsemani:
Verkligen inte haha
Tvångstankar:
Ja ganska många
Någon annan psykisk sjukdom:
Det kan man nog tro
Någon fysisk sjukdom:
Ingen särskild defekt, jo lite astma och synfel
Någon skada:
Några gamla ärr att pilla på
Färgat håret:
Hela tiden
Brutit några ben: Nope
Några piercings:
Öronen är fulla, inget annat kvar
Egen dator:
Yes
Bra självförtroende:
Ja då!
Kysst någon:
Eh ja
Haft sex:
Jag är 27 år
Köpt kondomer:
Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej inte än
Bjudit ut någon:
Ja
Varit kär:
Är jsut nu
Dumpat någon:
Ja
Stulit någonting:
Ja 
Lämnat landet:
jo då, och snart gör jag det igen
Tuttat eld på nått:
vedträn?
Gjort något olagligt:
ja

HUR:
Går du:
fort och drömmande
Svarar du i telefonen:
Hej XX (namnet på personen som ringer)
Fördriver du tiden:
Läser, skriver, fotar, facebook.
Mycket pengar har du:
En del
Tjänar du pengar:
Jobbar
Ofta diskar du:
Så sällan som möjligt
Ofta städar du:
Inte så ofta
Många stör du dig på:
Ett par
Ofta träffar du din familj:
Ofta!

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Såklart!
På gud:
Ibland
På rymdvarelser:
Ja nånting iaf
Att folk tycker om dig:
Det vet jag!
På ett liv efter detta:
Vet ej
Att fiskar kan tänka: Nåt säkert, ni har väl sett Nemo

Att du kommer leva länge:
Hoppas det!

Kommentera här: