Bildkavalkad från ledighet i GBG!

Mamma kör sin nya bil
Jag kommer till Göteborg och har ett par timmar att slå ihjäl med en ny bok på en mysig plats
Väntar på Chris
När jag och Lollo får bestämma
Jag stekte american pancakes till frukost
Natalie på Linnéterassen
Jag vilar ut efter shoppingmarathon
Lulu njuter rosé
Sen lagar Lulu mat åt mig, då är allt som förr :)
Hänger på balkongen i Härlanda
Mina nya jacka och jag väntar på sällskap till Naturhistoriska
En blåvalsskylt vittnar om vad som komma skall
Sen kommer Lilla Louise!
På kvällen gör vi kycklingsallad
Efter det kom Selma och hennes päron
Lördagen var regnig och seg och började på ovan restaurang
Retroman på retroställe
Coffe_homer var med såklart
Sen liten kusinträff! Anna-Clara hade en kompis fårn Östersund på besök och så fick vi äntligen träffa Pablo!
1 Mysan:

skriven

Härliga bilder som vittnar om ännu härligare stunder! :) Ni är så fina! Din nya jacka = havetohave!!

2 Lollo:

skriven

Bättre start på sommaren kan man inte ha:) Tack bästa!

Kommentera här: