01.15 inatt Fransk bulldog till salu

Efter att sovit en timme blev jag väckt av en mage som lät och murrade, fyra tassar som oroligt trippade omkring i sovrummet. Inget skulle hjälpa och det visste jag. Barfota i skorna, på med mjukisar och hoodie, inget mer, sedan ut med trött liten hund. Som blev pigg. Och ville gärna gå långt och ville gärna sniffa runt. SOm tur var hade jag telefonsällskap men jag frös och var såklart trött. Tillslut var han klar med sitt och jag lovar er att sängen var skön att krypa ned i igen.
Rocker vägrade sin leopardsägn och ville bara ligga på mina kläder. Men tillslut gav han sig. Gullhunden.
1 Anonym:

skriven

Var det oss du ringde till mitt i natten? Nån typ ringde

två gånger och frågade efter nåt finnamn.



M

2 jojo:

skriven

haha nej det var det inte

Kommentera här: