30 dagar- 12, mina rädslor

Klart jag är rädd för att folk jag tycker om ska må dåligt eller dö. Klart det suger i magen när jag står vid en brant. Klart jag får svårare att andas i ett litet utrymme. Klart opålitliga katters fräsande känns obehagligt. Klart mörkret skrämmer för jag inte kan se vad som finns där.

Jag vägrar vara rädd när jag går genom stan på nättterna, eller åker tåg eller taxi själv. Jag skulle få mental breakdown av skräck om jag tvingades gå genom en mörkskog på natten däremot. Där ingen hör en skrika och ingen civilisation håller bort, spöken/varulvar/monster/mördare.
Men mest rädd är jag för att livet bara ska passera, och så var man plötsligt 45 och har inte gjort något av det man velat.
Vad skrämmer dig?
1 Christine:

skriven

Haha, jag skulle ALDRIG gå genom en mörk skog ensam. Herregud jag skulle få en hjärtattack! :-P



Ja, jag tyckte också det var coolt. Ett hotell jag skulle komma tillbaka till igen!

Paris är som bäst på våren, så jag skulle rekommendera mitten på maj. Eller slutet på april, då är det lite färre turister. September och början på oktober är fint med. Juli-augusti går bort :)

Kommentera här: