Viernes, soy enamorado

Igår hängde jag på studion när mammorna fick tulpaner och solrosor på underarmarna. Blev väldigt tjusigt, färgglatt och personligt! I helgen ska jag testa Kents nya kamera lite och bjussa på bilder. Ikväll ska vi ha middag i Nibble och lilla Piff och Nik tog ledigt så även de kunde vara med, känns så kul och mysigt! Först ska de också få lite ink idag, ni får se bilder imorrn, båda kommer dock bli grymma!
Imorgon ska vi äta middag med Helen och Linus, och Selma och hundarna. Blir fullt ös på de små och fullt med vin i mig. Mysigt ska det bli!
På söndag tänkte vi på prova nya fiket, Kardemumma, man vill ju verkligen stötta något nytt som jag bara hört positiva omdömen om. Gamla Nya K behöver verkligen konkurrens. Hoppas vi hinner ta en fika där med Soffipropp o Alexicia :)
Ljus fredagmorgon, lite isfri och grusig gata längs min hundpromenad. Hopp om livet!
Ska ni kolla på tv ikväll ska ni se Skavlan som gästas av Foo Fighters! Grymt, Dave Grohl är en smart och intressant frontfigur, sen kommer även Ane Dahl Torp, typ Norges mest använda skådespelerska, men jag gillar henne ändå.
Jag ska ha en solros i min flower powersleeve sen. Här nedan var en rolig version!

Kommentera här: