Bubbel, hårfärg och promenad

Igår inhandlade jag lite bubblande flaskor till lördag, jag köpte en hårfärg och åt omelett med korv och sparris. Efter det såg jag en kvart på Say yes to the dress. ÄLSKAR! Sen kom Gunsi och jag gick ut i leggings, linne och hoodie, men det visade sig vara lite i det mesta laget för det var fortfarande så sjukt varmt! Vi gick bland kolonilotterna som börjar blomma upp till sin fulla rätt, det är en mysig minivärld och Gunilla hade inte gått där tidigare. Sen gick vi ett varv i skogen och det kom stråk fyllda av så mycket blom- och gröndoft att man bara kunde vara lycklig! Rocker var en varm gris som tacksamt lade sig på svalt golv när vi kom hem igen. Jag färgade och fixade håret från yvigt Plupphår med utväxt till korpsvart i stram tofs. Mycket skönt!

Ikväll har vi årsstämma i föreningen, sen är det fullt upp hela tiden till och med nästa lördag! Då kommer jag vara bakis efter vår teambuilding på jobbet. Men det är kul!
Kommer sakna min Lojs ås mycket på lördag men så är det ibland, hoppas jag kan fira hennes födelsedag i september, och snart ska vi ju vara med varandra en hel vecka i Göteborg, lyx!

Nu mina ankbarn ska ni absorbera dagens värme, jag kommer bara få möjlighet till det under lunchen, sen är det föreningsfånge hela kvällen och det är inomhus. Dålig tajming.
Sen håller jag på och väntar på en bebis som aldrig kommer ut. Men den ligger inte i min mage såklart utan i Soffis!

Mycket Gunsi, Lojsi, Soffi här nu, väldigt moget 20 år senare liksom.
1 Mysan:

skriven

Åååå, ska bli så roligt/mysigt/härligt på lördag!! Längtlängt.

Kommentera här: