En helg i maj och körsbärsblom har redan börjat falna

Och vad händer denna helg då? Jag vet att ett Skopanbesök är inplanerat imorrn, men that's it, sen har jag planer många helger framöver så det är rätt skönt att kalendern är blank.
Tog en snabb Myrornasvisit med Piffen nu på lunchen, provade en del men inget var bra, inga inköp för min del. Piff köpte en gammal blommig kastrull att plantera i. Hon påminner mer och mer om mig när jag flyttade hemifrån, snart skulle hon åka och kolla på ett rökbord från Blocket och hon är på jakt efter en byrå.
När vi hade flyttat hit från Island boade jag som en tok, med alla Kents saker från Norge och mina egna prylar som legat nerpackade så länge var det som julafton med varje flyttkartong. Loppisar och Blocket och en massa generösa gåvor (soffa, bord, säng, skåp, textilier, lampor, prylar) byggde vårt hem då och det är mysigt att tänka tillbaka på.

Vad har ni för helgplaner mina små dunbolster?
1 Linda:

skriven

Bygga veranda, grilla, sola, leka mysa och en massa annat!! Livet är härligt!!

2 jojo:

skriven

kul och skönt! när kommer bebisen ut?

3 KAN DEE DRAWiNGS:

skriven

Svar: Åh tack snälla du! :)

Kommentera här: